Cesta:

Otázky a odpovědi ke sloučení Aegon a NN

Změní se nějak moje životní pojištění sjednané u pojišťovny Aegon?
Nic se nemění. Pojistné podmínky a vaše smlouva, rozsah pojištění, výše platby za pojištění, číslo účtu pro platbu za pojištění – to vše zůstává stejné.

Musím z důvodu sloučení s NN měnit platební údaje pro platbu pojistného?
Stávající platební údaje pro platbu pojistného se nemění. Vše zůstává, jak jste zvyklí.

Jaké je telefonní číslo a email kontaktního centra po sloučení Aegon a NN?
Telefonní číslo 244 090 800 se nemění. Emailová adresa dotazy@aegon.cz se od 1. 10. změní na dotazy@nnblue.cz.

Jaká je korespondenční adresa po sloučení s NN?
NN Životní pojišťovna, Nádražní 344/25, 150 00 Praha 5 - Smíchov

Kde a jak můžu nahlásit pojistnou událost od 1. 10. 2019?
Pojistnou událost můžete nahlásit pomocí formuláře nebo online. Více informací najdete na www.nn.cz/hlaseni

Na koho se mám dále obracet s dotazy? Mohu dále využívat poradce, se kterým jsem smlouvu sjednal/a?
Ano, váš poradce vám je i nadále k dispozici a sloučení obou pojišťoven nemá na jeho služby žádný vliv.