Cesta:

  • Zveřejnili jsme výroční zprávu společnosti AEGON Pojišťovna za rok 2017

Zveřejnili jsme výroční zprávu společnosti AEGON Pojišťovna za rok 2017

března 29, 2018

Co všechno se událo v Aegonu v roce 2017?

V loňském roce jsme pečovali o více než 102 tisíc smluv. A jelikož naši zákazníci jsou vždy naší hlavní inpirací, snažili jsme pro ně naše služby co nejvíce vylepšovat. Hlavní událostí pro nás bylo spuštění online hlášení pojistných škod. To kromě ulehčení pro naše zákazníky znamenalo také zkrácení doby řešení pojistné události jen na 9 dní. Našim zákazníkům jsme na škodách vyplatili až 136 milionů korun. 

Naše klientské centrum vyřešilo v loňském roce 58 565 hovorů a odpovědělo na 42 156 e-mailů. Na 86 % všech hovorů odpovíme do 20 sekund. Což také ocenili výzkumníci ze soutěže Hospodářský Nejlepší pojišťovna. 

V této soutěži jsme také zabodovali s naším novým portálem Péče.cz, který získal ocenění v kategorii Pojišťovací inovátor. Péče.cz je asistenční portál pro všechny, kteří hledají informace o dlouhodobé péči a jejím financování.

Průzkum založení na ukazateli NPS dosáhl v roce 2017 rekordního skóre +23. Tedy počet klientů, kteří by naše služby doporučili svým přátelům a známým je výrazně vyšší než těch, kteří by nás nedoporučili. Oproti loňskému roku vzrostl ukazatel o osm bodů. Naši zákazníci si cení hlavně kvalitního pokrytí potřeb pojistnou smlouvou a našeho klientského centra.

O tom, ale i mnohem víc, se dočtete v naší Výroční zprávě.